Leiderdorpse scholieren helpen VVD

v.l.n.r.: Niels Verwers, Tessa, Femke, Brigitte van Elburg, Daniëlle, Luuk, Denise, Tom Mentink, Jan Suijkerbuijk. Niet op de foto: Jade.

Onlangs zijn wij benaderd door een zestal scholieren van het Bonaventura College in Leiden. De VVD Leiderdorp is blij met de steun uit onverwachte hoek. We hebben de scholieren gevraagd zich voor te stellen:

,,Wij zijn Femke, Tessa, Jade, Luuk, Denise en Daniëlle. Voor een project van school moesten we een partij kiezen voor de gemeenteraadverkiezingen uit ons dorp, Leiderdorp. Voor deze partij gaan wij campagne voeren op school. Eind maart zullen er verkiezingen worden gehouden op school tussen de partijen die alle groepen hebben gekozen.''

,,Wij hebben natuurlijk voor de VVD Leiderdorp gekozen! Dit omdat de VVD Leiderdorp denkt aan iedereen, jong en oud. Zo willen ze voor iedereen van jong tot oud meer evenementen organiseren die ons samenbrengen, ons energie geven en waarvan wij kunnen genieten. Ook denkt de VVD aan duurzaamheid en Leiderdorp zo groen mogelijk houden. Dat vinden wij erg belangrijk, omdat we in een wereld leven waarbij de aarde onze hulp nodig heeft om nog lang te kunnen blijven bestaan. We zijn blij met de samenwerking met de VVD en we hopen dat u natuurlijk ook op de VVD stemt!”

Afgelopen week ontmoetten delegaties van VVD en de scholieren elkaar. Wij vinden het fantastisch om te zien dat scholieren wel degelijk politiek geïnteresseerd zijn en dat zij bewust kiezen voor de VVD: ook de jeugd voelt zich duidelijk 'Thuis in Leiderdorp'.

Voor de komende Gemeenteraadsverkiezingen in maart staat Niels Verwers op plek 3 van de kandidatenlijst.