Welkom thuis in Leiderdorp!

De zomer duurt hopelijk nog wel even maar het gewone leven gaat weer beginnen. Iedereen aan het werk en de kinderen weer naar school. Het sport- en cultuurzeizoen start en ook de bedrijven draaien weer op volle kracht. Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad en zijn jullie weer veilig thuis in het mooie Leiderdorp. Want het is een prachtig dorp en daar blijven wij ons voortdurend voor inzetten. Om het goede te behouden maar vooral te verbeteren waar mogelijk.

De gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 doemen al op aan de horizon. In de afgelopen jaren hebben wij regelmatig ons oor te luisteren gelegd bij jullie. Wat gaat er goed, wat kan er beter en heel belangrijk, welk dorp willen jullie en hoe ziet dat eruit? Komende periode gaan jullie ons nog veel zien. We zijn druk bezig met de eerste versies van een verkiezingsprogramma waarin we onder meer de opbrengsten van onze gesprekken met jullie in verwerken. Dat wordt uiteraard nog aan jullie voorgelegd. We kijken uit naar een mooie campagne tijd. Een groot aantal nieuwe mensen heeft zich bij ons team aangesloten, we stellen ze spoedig nader aan jullie voor. We spreken elkaar snel, voor nu in ieder geval welkom thuis in Leiderdorp!