Thuis in Leiderdorp: Behouden en Vernieuwen

Afgelopen woensdag stond de VVD Leiderdorp weer met een pagina in het Leiderdorps Weekblad (De Blauwe Stier).

,,De fractie van de VVD vernieuwt en verjongt. Vier van de vijf zittende raadsleden hebben, na bijna drie termijnen, aangegeven af te zwaaien: Ino Cooijmans, Tineke Meiners, Jan Suijkerbuijk en Willem Joosten. Wij zijn ieder van hen ontzettend dankbaar voor alles wat zij hebben gegeven aan Leiderdorp, haar inwoners en aan de VVD. Een passend afscheid komt later, want we hebben hen nu nog veel te hard nodig in de raad en om een goede overdracht van kennis en dossiers te leiden.

Gelukkig is de fractie aangevuld met een club van betrokken en enthousiaste mensen. Dit zijn Niels Verwers, Tom Mentink, Martine Breedveld, Thomas Offerman, Brigitte van Elburg en Frank van Noort. Met de komst van deze zes nieuwelingen is de VVD-fractie bijna verdubbeld. “We komen tegenwoordig stoelen te kort in de fractiekamer”, stelde Ino Cooijmans onlangs dan ook tevreden vast.

De komende tijd zullen de ‘nieuwe gezichten’ zich uitgebreid aan u voorstellen. Ook praten we met de afzwaaiende mensen en vragen hen hoe zij terugkijken op hun raadsjaren en hoe ze de toekomst van Leiderdorp voor zich zien. Wij willen graag het mooiste dorp van Nederland zijn. Waar we behouden wat goed is en waar we verbeteren waar mogelijk.''

Mocht u de rest nog niet hebben gelezen, de gehele pagina staat in de bijlage!